There is no custom code to display.

למה כדאי לשלב בשיווק העסק ובפעולות הקידום הכנה וניהול סרטוני YouTube?‏

למה כדאי לשלב בשיווק העסק ובפעולות הקידום הכנה וניהול סרטוני youTube?

יוטיוב הוא אחד האתרים הנצפים ביותר באינטרנט, בו מבלים הגולשים זמן רב. למעשה, זוהי הפלטפורמה השלישית הנצפית ביותר באינטרנט לאחר גוגל ופייסבוק. אולם במקביל, רבים לא לוקחים בחשבון כי מדובר גם במנוע החיפוש השני בגודלו בעולם. לכן, הקמת ערוץ ב-YouTube והכנת סרטוני וידאו זו דרך מעולה לשווק את העסק בהשקעה שמשתלמת לאורך זמן רב.

הסרטון שאנו מעלים ליו טיוב טומן בחובו יתרונות רבים בכל הנוגע לקידום ושיווק אינטרנטיים: הוא תורם לקידום האורגני של האתר שלך, לקידום הערוץ שלך ביוטיוב, לקידום הסרטון בתוצאות החיפוש הרגילות, לקידום בתוצאות החיפוש של הסרטונים, למיתוג, ליצירת מוניטין ועוד. בהתאם לכך, יצירת סרטונים וניהולם השוטף יכולה לתרום רבות לפעולות הקידום והשיווק האינטרנטיות של העסק.

פרסום ביוטיוב – ככה זה נראה במספרים:

  • מעל ל – 800 מיליון משתמשים מבקרים ביוטיוב מדי חודש
  • כ – 60 שעות של סרטונים מועלות ליוטיוב בכל דקה
  • מעל ל – 4 מיליארד סרטונים נצפים מידי יום
  • מעל ל – 3 מיליארד שעות של סרטונים נצפות מדי חודש
  • מעל טריליון צפיות ביוטיוב לשנה

ויתרה מזאת, הממשק מותאם ל – 39 מדינות ול – 54 שפות!

ליוטיוב כמה וכמה תכונות שהופכות אותו לפלטפורמה יעילה לשיווק

ראשית, מדובר ברשת חברתית בה ניתן לסמן לייק, להירשם כמנויים, להגיב, לעקוב אחר מנויים אחרים, לשתף סרטונים במדיות אחרות והגולשים עושים שימוש רב בפונקציות אלו. נוסף על כך, האטרקטיביות של יוטיוב נובעת גם מהעובדה שניתן להעלות אליו סרטונים בעלויות הפקה נמוכות בהשוואה לכל מדיה אחרת – ועדיין ליהנות מהפוטנציאל שתכנים אלו יהפכו להיות ויראליים, במיוחד בהשוואה לתכנים בהפקה מורכבת ויקרה.

העובדה שיוטיוב נרכש על ידי גוגל, גם היא מהווה יתרון היות ולגוגל יש יותר מסיבה אחת לקידום התכנים המפורסמים ביוטיוב, כך שניתן להשתמש בסרטונים ככלי לקידום אורגני של האתר, הבלוג או הדף עסקי. ומובן שניתן אף לפרסם ביוטיוב באופן ממומן וכך לזכות למידת חשיפה גבוהה למן הרגע הראשון. 

שילוב תוכן מיוטיוב באתר שלכם

מלבד להעלות סרטון בערוץ היוטיוב שלכם, תוכלו גם לשלב סרטונים מיוטיוב ישירות בגוף האתר שלכם. בדרך זו תוכלו להגדיל את כמות הגולשים ואת הזמן שבו הם שוהים באתר במידה משמעותית וכך להוביל לקידום אורגני שלו, כאשר "הסוד" הוא לשלב סרטונים ולהם קשר ישיר לעסק או לתחומי ההתמחות שלו.

כך למשל, עסק לקוסמטיקה ואיפור יכול להעלות סרטוני מתחום זה, לשתף אותם ולהציג אותם כדוגמאות לפעילותו. בנוסף להטמעת הסרטון באתר, את הסרטונים ניתן כמובן גם לשתף במדיות השונות בהן אתם חברים, או לשלוח אותם כלינק לרשימת התפוצה של הלקוחות הקיימים והפוטנציאליים שלכם.

ישנן דרכים רבות לקדם את העסק באופן יעיל, יוטיוב בהחלט בולט בנוף האפשרויות. אם ברצונכם לקבל טיפים נוספים בתחום, פנו אלינו עוד היום ונשמח לסייע לכם להרחיב את הידע שלכם בנושא ולמצוא יחד את הנתיב הנכון עבורכם.

Leave a reply

העסק שלך, המומחים שלנו, והקפה עלינו..
קידומקס

© כל הזכויות שמורות לקידומקס